Welkom!

Welkom!
Mijn naam is Wytze Niezen en dit is mijn blog over ICT en Onderwijs. Ik werk sinds 2006 in het basisonderwijs. In datzelfde jaar ben ik afgestudeerd aan de Ipabo te Alkmaar. Mijn interesse voor ICT en onderwijs is in de jaren op de Pabo ontstaan.
ICT heeft de toekomst, daar ben ik van overtuigd. Met deze blog probeer ik de ontwikkelingen op ICT gebied voor mijzelf bij te houden. Bloggen werkt rustgevend, het zet mijn gedachten weer op een rij.
Momenteel werk ik in Singapore op de Hollandse School Limited. Een ontzettend insiperende omgeving, ook vanwege de hoeveelheid aan internationale scholen die ik kan bezoeken.

vrijdag 29 april 2016

Nieuwe website!

Na een aantal weken stoeien heb ik het karkas staan! Hoe ik ooit begonnen ben op de blog ga ik nu op www.edurecensie.nl verder. Sinds de start van mijn blog-avontuur is er veel veranderd. Met name ikzelf. De weblog bied me te weinig ruimte, ik zocht iets nieuws waar ik me in bredere zin over onderwijs kon uiten. Ook vind ik het leuk om te experimenteren. Uiteraard blijft een blog-onderdeel bestaan!
Het bloggen gaat met pieken en dalen, ik leg mezelf geen druk op, als het komt, dan komt het vanzelf.
Zo ook met de website; ik start fanatiek, laat het een aantal weken liggen en pak het daarna weer rustig op. De site is om mijn eigen gedachten kwijt te kunnen, wanneer anderen er ook gebruik van maken, prima! Daarnaast is het een manier om mezelf te laten zien. Al heb ik niet het idee dat de site momenteel precies laat zien wie ik ben en wat ik kan. Neem anders zelf een kijkje! Wie weet heb je er iets aan.
Ik hoop de komende jaren de site langzaam uit te kunnen bouwen, we zien hoe het gaat!

www.edurecensie.nl

1 opmerking:

  1. Interessant. Ziet er goed uit.
    Ik heb even gekeken. Ik mis echter (nog) een knopje waarmee ik je kan volgen. Liefst Rss... :-)

    BeantwoordenVerwijderen