Welkom!

Welkom!
Mijn naam is Wytze Niezen en dit is mijn blog over ICT en Onderwijs. Ik werk sinds 2006 in het basisonderwijs. In datzelfde jaar ben ik afgestudeerd aan de Ipabo te Alkmaar. Mijn interesse voor ICT en onderwijs is in de jaren op de Pabo ontstaan.
ICT heeft de toekomst, daar ben ik van overtuigd. Met deze blog probeer ik de ontwikkelingen op ICT gebied voor mijzelf bij te houden. Bloggen werkt rustgevend, het zet mijn gedachten weer op een rij.
Momenteel werk ik in Singapore op de Hollandse School Limited. Een ontzettend insiperende omgeving, ook vanwege de hoeveelheid aan internationale scholen die ik kan bezoeken.

maandag 17 januari 2011

Did you know 3.0??

Bij de meeste niet geheel onbekend, de 'did you know' video's. Even een kijkje op de wereld anno nu. Maar vooral, even kijken in wat voor korte tijd deze wereld is ontstaan en in wat voor bizarre wereld we eigenlijk leven. Ja, er gaan een hoop spannende dingen gebeuren de komende jaren!


Het is niet de nieuwste, maar naar mijn idee wel de leukste! Echt een eye- opener die je toch aan het denken zet. Als ik dit zie en aan mijn leerlingen denk dan heb ik toch het idee dat ik verkeerd onderwijs geef, maar daar ben ik in een eerder bericht al op teruggekomen. Dus voor nu, lekker kijken en haal er wat uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten