Welkom!

Welkom!
Mijn naam is Wytze Niezen en dit is mijn blog over ICT en Onderwijs. Ik werk sinds 2006 in het basisonderwijs. In datzelfde jaar ben ik afgestudeerd aan de Ipabo te Alkmaar. Mijn interesse voor ICT en onderwijs is in de jaren op de Pabo ontstaan.
ICT heeft de toekomst, daar ben ik van overtuigd. Met deze blog probeer ik de ontwikkelingen op ICT gebied voor mijzelf bij te houden. Bloggen werkt rustgevend, het zet mijn gedachten weer op een rij.
Momenteel werk ik in Singapore op de Hollandse School Limited. Een ontzettend insiperende omgeving, ook vanwege de hoeveelheid aan internationale scholen die ik kan bezoeken.

dinsdag 28 december 2010

wie weet voor de toekomst in Nederland?

Wie weet gaat het met Nederland ook deze kant op? Gaat over robots in Zuid- Korea die de Engelse les overnemen.

http://digitallife.nl/gadgets/17872-robots-geven-les-op-zuid-koreaanse-basisscholen.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten